Pokemon Go începe să devină irelevant, conform statisticilor
Considerat în urmă cu aproximativ un an cel mai popular joc pentru mobile, Pokemon Go se pare că și-a depășit de mult timp perioada de glorie.
Cei mai mulți dintre noi au încercat câteva minute, câteva ore sau câteva săptămâni Pokemon Go. Jocul lansat pe 6 iulie 2016 a luat cu asalt întregul mapamond și a făcut o treabă foarte bună în a crea dependență. Se pare însă că nu a fost la fel de eficient în a-și menține numărul de utilizatori.
Deși foarte mulți internauți și-au pierdut nopțile prin parcuri și piețe în speranța capturării unor pokemoni, farmecul acelui titlu devenit fenomen social se pare că s-a epuizat. Nici măcar cei care se bucurau că mai ies un pic din casă și fac efort fizic nu mai sunt interesați de creația celor de la Niantic. Pentru a înțelege un pic mai bine cât de mic a ajuns interesul pentru Pokemon Go, este suficient să vă uitați la graficul de mai jos.
Conform unui raport publicat recent de VG247.com, de la apogeul de 28,5 milioane de jucători la nivel global, numărul respectiv a scăzut cu 23 de milioane. Merită reținut că această valoare face referire la numărul de jucători zilnici, persoanele care intră în fiecare zi cel puțin câteva minute în Pokemon Go. Datele pentru acest raport au fost agregate de ComScore și confirmă faptul că numărul de utilizatori activi a scăzut de la 28 la 5 milioane de persoane. Scăderea bruscă a numărului de jucători a fost certificată pentru prima oară la finele anului trecut, când numărul de jucători scăzuse deja cu 80%.
În contextul în care popularitatea Pokemon Go a fost o himeră pentru toată lumea, devenise ușor de prevăzut că la un moment dat interesul va scădea. Nu se aștepta însă nimeni ca scăderea să fie atât de bruscă și să vină într-un timp atât de scurt.